قوانین

قوانین پرداخت و ثبت سفارش :

هشدار : لطفا از درج سند پرداخت نامعتبر و غیر واقعی حتی برای تست یا هر دلیلی خودداری نمایید زیرا این عمل پیگرد قانونی به همراه دارد.

هشدار : ثبت پرداخت جعلی یا غیر واقعی باعث دادن حق شکایت و پیگیری قانونی به فروشگاه الکتروکالا100 می شود و عواقب حقوقی و قضایی آن در آینده به عهده ثبت کننده سفارش می باشد.

قوانین ارسال الکتروکالا100 :

 

هر کدام از فروشگاه های اینترنتی به نسبت محصولاتی که ارائه می دهند، دارای قوانین ارسال مختص به خود می باشند که در هنگام خرید هر محصول و یا در اطلاعات محصولات خاص، نوع و هزینه ارسال و همچنین مدت زمان ارسال محصول درج شده است.

هزینه ارسال کالا

هزینه ارسال کالا در فروشگاه الکتروکالا100:  هزینه پیک تا تحویل به باربری یا پست+هزینه پستی یا باربری+هزینه بسته بندی می باشد


شیوه ارسال

 

  •  سفارشات استانی برای کل کشور با پست و تیپاکس ارسال خواهد شد.
  • بازه زمانی ارسال برای تمامی استان های کشور 48 – 72 ساعت میباشد.
  • توجه داشته باشید تیپاکس بعضی از مناطق کشور را ارسال درب منزل ندارد و باید شخصاً به دفتر تیپاکس منطقه خود مراجعه بفرمایید تا بسته را تحویل بگیرید.

 

توجه داشته باشید که اگر به صورت تک سفارش داده اید اما حجم، سفارشتون بیشتر از یک کارتن باشد (یعنی تعداد اقلام زیاد باشد)، برای استان های دیگر با باربری ارسال خواهد شد.

غرامت و خسارات کالاها و سفارشات

کالاهای فروشگاه الکتروکالا100 همگی بیمه می باشند چه ارسال از طریق پست و چه ارسال از طریق تیپاکس.

 کالاهایی که با تیپاکس ارسال  میگردند باید  جلوی مامور تیپاکس باز گردند و در صورت عیب ظاهری همانجا و شکستگی یا صدمات فیزیکی از تحویل کالا خودداری نمایید. و سریعاً با شماره 8457-021 خدمات مشتریان تیپاکس تماس بگیرید و با قسمت شکایات ارتباط بگیرید و اعلام کنید که بسته را به دلیل صدای شکستگی، دریافت نکرده اید. تا شرکت تیپاکس موظف باشد جبران خسارت کن

در مورد پست زمانی که مامور پست زنگ خانه‌ی شما را می‌زند و می‌خواهد بسته‌ی ارسالی شما را تحویل دهد نیاز است شکل ظاهری بسته را چک کنید و اگر به نظر می‌رسد بسته‌ی ارسالی آسیب دیده است بدون اینکه با مامور پست جر و بحث کنید در حضور او با تلفن همراه خود از آن عکس بگیرید.

هزینه بازگشت کالا :

هزینه بازگشت کلیه کالاهای مرجوعی از مشتری به فروشگاه الکتروکالا100 برعهده خریدار می باشد و فروشگاه هیچگونه تعهدی نسبت به پرداخت هزینه حمل و نقل کالا نداشته و در صورت تایید کالای مرجوعی یا کالای جایگزین یا همان کالا برای مشتر ارسال خواهد شد و یا فقط مبلغ خود کالای مرجوعی به مشتری بازگردانده خواهد شد.

اقدامات لازم پس از دریافت بسته پستی

در موقعی مناسب بسته را باز کنید و محتویات آن را به دقت بررسی کنید چون بعضی مواقع بسته‌های پستی آسیب می‌بینند ولی محتویات آن سالم می‌ماند.

در صورتی که بسته‌ی پستی شما آسیب دیده بود کافی است برای پیگیری این موضوع ثبت شکایت کنید.

اقدامات لازم پس از دریافت بسته پستی

در موقعی مناسب بسته را باز کنید و محتویات آن را به دقت بررسی کنید چون بعضی مواقع بسته‌های پستی آسیب می‌بینند ولی محتویات آن سالم می‌ماند.

در صورتی که بسته‌ی پستی شما آسیب دیده بود کافی است برای پیگیری این موضوع ثبت شکایت کنید.

در نظر داشته باشید اگر بسته بندی مرسوله پستی کاملا سالم است ولی محتویات آن آسیب دیده است این موضوع شامل بیمه نیست و مسئولیت آن با فرستنده است.

در واقع برای خسارت مرسولات پستی از سمت بیمه به شما غرامتی پرداخت نمی‌شود و باید از سوی فرسنتنده پیگیری کنید.

 

برای پیگیری خسارت مرسولات پستی مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به سامانه شکایات شرکت ملی پست مراجعه کنید.
  2. بر روی “ثبت شکایت” کلیک کنید.
  3. با کلیک بر روی “مشتریان” به صفحه توضیحات و شرایط شکایت وارد می‌شوید.
  4. در اینجا با دو گزینه مواجه می‌شوید که باید تیک گزینه‌ی “بیشتر از ۷۲ ساعت از ارسال مرسوله من می گذرد و مایل به ثبت شکایت می باشم
    یا شکایت دیگری دارم” را بزنید و بر روی “ثبت شکایت” کلیک کنید.
    سامانه خسارت مرسولات پستی
  5. در صفحه‌ی بعد نیاز است شماره موبایل خود را وارد کنید و با وارد کردن کد پیامک شده در کادر مربوطه به مرحله‌ی بعد بروید.
  6. به مرحله‌ی ثبت اطلاعات رسیده‌اید و اطلاعات مورد نیاز را با دقت پر کنید. این اطلاعات شامل موارد زیر است:
  • استان محل شکایت (اگر ساکن تهران هستید منطقه پستی خود را انتخاب کنید که دو رقم اول کد پستی شما همان منطقه‌ی پستی است)
  • شهرستان محل شکایت
  • شهر محل شکایت
  • عنوان سرویس (سرویس پستی که برای ارسال بسته از آن استفاده شده است)
  • تاریخ (تاریخ ثبت شکایت)
  • موضوع (باید “آسیب دیدگی و یا دست خوردگی مرسوله” را انتخاب کنید)
  • شماره یا بارکد مرسوله (بارکد ۲۰ یا ۲۴ رقمی که از طریق پیامک ارسال شده یا بر روی بسته درج شده است)
  • شرح ( جزئیات خسارت مرسولات پستی را در این بخش بنویسید )

 

  1. در اینجا نیاز است اطلاعات شخصی خود را وارد کنید که شامل موارد زیر است:
  • نام
  • نام خانوادگی
  • تلفن همراه
  • کد ملی
  • استان محل سکونت
  • شهرستان
  • شهر
  • تلفن ثابت
  • کد پستی
  • بارگذاری عکس (تصویری که هنگام دریافت بسته در حضور مامور پستی از بسته بندی مرسوله گرفتید و تصویر محتویات آسیب دیده را آپلود کنید)

به دلیل اینکه راه ارتباطی شرکت پست با شما از طریق شماره تلفن همراه است پس آن را با دقت وارد کنید.
همچنین چون در مرحله‌ی آخر برای پیگیری شکایت خود باید از کدملی و کدرهگیری استفاده کنید آن را نیز به درستی وارد کنید.

  1. پس از ثبت مشخصات در مرحله‌ی آخر یک کد پیگیری به شما داده می‌شود که برای پیگیری شکایت خود به آن نیاز دارید پس آن را فراموش نکنید.

پیگیری شکایت جبران خسارت مرسولات پستی چگونه انجام می‌شود؟

سامانه خسارت مرسولات پستی

شرکت پست موظف است پس از ۴۸ ساعت پاسخ نهایی را به شما اعلام کند. هر تغییری که بر روی شکایت شما انجام شود از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد.

همچنین برای پیگیری شکایت می‌توانید در صفحه اصلی سامانه شکایات شرکت ملی پست بر روی “پیگیری” کلیک کنید و با وارد کردن کد ملی و شماره‌ی پیگیری از روند آن مطلع شوید.

 

ضمانت محصولات خاص

 

برخی از محصولات مانند ظروف پذیرایی، ظروف شیشه ای، استندهای لوازم آرایش، ماگ و لیوان و … امکان آسیب پذیری را در حین ارسال دارند. لازم به ذکر است که تمامی محصولات صحت و سلامت آن ها تا اداره پست و تیپاکس و باربری اصفهان توسط الکتروکالا100 ضمانت می شوند و از لحظه ارسال توسط سامانه حمل بار کشور تا شهر مقصد، الکتروکالا100 هیچگونه ضمانتی را متقبل نمیگردد.

 نگیرید و سریعاٌ با شماره 8457-021 خدمات مشتریان تیپاکس تماس بگیرید و با قسمت شکایات ارتباط بگیرید و اعلام کنید که بسته را به دلیل صدای شکستگی، دریافت نکرده اید. تا شرکت تیپاکس موظف باشد جبران خسارت کند.

 

شرایط ارسال

  • تمام سفارشات روزانه توسط پست صبح ها و تیپاکس بعدازظهر از ساعت 14 و 17 جمع آوری میشود بجز ایام تعطیل.

راهنمای خرید و تسویه حساب آسان

درصورتی که خرید از سایت برای شما مشکل است مبلغ سبد خرید را به شماره کارت یا حساب یا شبای یکی از بانک های  زیر واریز و کد پیگیری به همراه تعداد ، مدل کالا و آدرس خود را به شماره همراه 09103465575 ارسال نمایید.

بانک ملی

به نام حسین غیوری

شماره حساب: 0113422005007

شماره کارت: 6037991761043185

شماره شبا: IR400170000000113422005007

بانک ملت

صاحب حساب حسین غیوری

شماره حساب  8834209164

شماره کارت    6104337434161004

شماره شبا     IR20120000000008834209164

بانک صادرات

صاحب حساب: حسین غیوری

شماره کارت: 6037697687494754

شماره شبا: IR 08 0190 0000 0034 0024 1500 03

شماره حساب: 0340024150003

بانک مهر ایران

صاحب حساب: حسین غیوری

شماره کارت: 6063731171665327

شماره شبا: IR820600241470015270449001

شماره حساب: 2414700152704491



نکته مهم : به دلیل نوسان قیمت ها و همچنین اطمینان از موجودی محصول حتما قبل از سفارش از طریق راههای ارتباطی استعلام بگیرید.